KAMPANYALI ÜRÜNLER


11 Şubat 2011 Cuma


Optimum Membran incelememiz şimdilik güncellenmektedir, Optimum Membran için diğer incelemelerimize bakmanızı öneririz.

dış cephe yalıtım konusuyla alakalı olarak şunu söylemeden geçmeyelim Memb­ran fiyat­ları isteğe bağlı ola­rak farklı renk­lerde gra­nüle alü­min­yum ya da mine­ral kap­la­na­rak üreti­le­bil­mek­te­dir. Memb­ran­lar genelde biyo­lo­jik ve kim­ya­sal mad­de­ler­den etki­len­me­mek­te­dir. Bunun yanında güneş­ten gelen ult­ra­vi­yole ışınlara karşı direnç gös­ter­mek­te­dir­ler. Ayrıcamemb­ranlar son kat­larda kul­la­nı­lan yalı­tım mal­ze­me­leri ola­rak kar­şı­mıza çıkmaktadır.

konuya girmeden dış cephe yalıtım ile ilgili şunları belirtmek gerekir. Opti­mum memb­ranlar su yalı­tı­mı­nın temel taşı ola­rak bilin­mek­te­dir. ilgili yalı­tım mal­ze­mesi pol­yes­ter ve cam tül­le­ri­nin dona­tıl­ması ve bunun yanında farklı poli­mer­le­rin modi­fiye edil­mesi ile yük­sek kalite sunan bitüm­ler­den mey­dana geti­ril­mek­te­dir.Farklı kalın­lık ve boyut­larda üreti­le­bil­me­le­ri­nin yanında özel tip­lerde ki kul­la­nım­lar için oldukça ideal çözüm­ler sun­mak­ta­dır. Bün­ye­sinde barın­dır­dığı kali­teli bitüm saye­sinde her türlü hava koşu­lunda esnek­lik gös­ter­mekte çatla­ma­lara karşı daya­nıklı bir yapı ortaya çıkarmaktadır.

meseleye girmeden dış cephe yalıtım ile alakalı bunları belirtmek gerekir. Opti­mum memb­raneritme kay­nağı kul­la­nı­la­rak bir­leş­ti­ri­le­bil­mekte ve bir­çok yüzeye kolay bir şekilde yapış­tı­rı­la­bil­mek­te­dir. Ayrıca burada kul­la­nı­lan kay­nak yalı­tımda sürek­li­lik sağ­la­ma­sı­nın yanında, su geçir­mez­lik özel­liği ek yer­leri de dahil sorun­suz bir şekilde yalı­tım ortaya çıkarmaktadır.

yalıtım ile ilgili sonuçları sistemizde bulabilir, izolasyon fiyatları konusuna yapılan yorum ve incelemeleri görebilirsiniz.

Posted by Gönderen cagriuysal zaman: 07:04
Categories: Etiketler: , , , , , , , , ,

 

0 yorum:

 
>